Kokoukset

Kempeleen paikallisyhdistyksen hallitus kokoontuu noin kymmenen kertaa vuodessa. Kokouksissa suunnittelemme ja käymme läpi meneillään olevaa toimintaa. Kokoukset järjestetään yleensä jonkun hallituksen jäsenen kotona.

Uusia jäseniä luottamustehtäviin, eli hallitukseen valitaan sääntömääräisissä kokouksissa. Aktiiviseksi toimijaksi voit kuitenkin tulla mukaan missä vaiheessa vuotta vain! Voit ilmoittaa kiinnostuksesi toimia yhdistyksen vapaaehtoisena tai luottamustehtävissä yhdistyksen sähköpostiin.

Sääntömääräiset kevät- ja syyskokoukset järjestetään vuosittain ja niihin kutsutaan sähköpostilla kaikki jäsenmaksun maksaneet yhdistyksen jäsenet. Sääntömääräisten kokousten yhteydessä olemme järjestäneet mukavaa tekemistä ja/tai herkuttelua myös perheen pienimmille.