Perheretket

Perheretket ovat olleet yhdistyksen vuosittaisia koko perheen reissuja lapsiperheiden kohteisiin,  yhdistyksen jäsenet voivat osallistua retkille jäsenetuhintaan. Yhdistys on varannut kaikille perheretkille myös maksuttomia paikkoja vähävaraisille perheille, joiden järjestelyt on hoidettu etukäteen.

Lapset ensin -keräyksen tuotoilla Kempeleen yhdistys on maksanut vähävaraisten perheiden matkoja järjestämilleen Perheretkille. Viime vuosina olemme käyneet mm Ähtärin eläinpuistossa ja PowerParkissa.  Koronaepidemian vuoksi retkiä ei ole ollut mahdollista toteuttaa, joten keräysvarat on käytetty lähialueen aktiviteettien pääsylippuihin, kuten Vauhtipuistoon, Escurialiin, Huikiaan, ja liput on lahjoitettu vähävaraisille perheille.

Lapset ensin keräyksen tuotot käytetään kokonaisuudessaan vähävaraisten perheiden hyväksi! Kiitos kun autat meitä auttamaan <3

MLL Perheretki Suomen Tivoliin 1.8.2023

Tervetuloa koko perheen retkelle Tivoliin, MLL.n vapaaehtoiset ovat ottamassa ilmoittautuneita vastaan klo 15.00 ja 17.00. Huvitteluaikaa meillä on klo 21.00 saakka.

Ilmoittautumislomakkeella ilmoitetaan jokainen perheenjäsen erikseen, ja perheretkelle osallistutaan nimensä mukaisesti yhdessä huoltajan kanssa.  Ilmoittautuminen avataan 1.7.2023

Liity jäseneksi, ja osallistu Perheretkipäivään jäsenhinnalla:

(Jäsenetuhinta voimassa 50 jäsenelle ja 50 uudelle jäsenelle. Huomaathan ilmoittaa myös lapset jäseniksi.)

MLL Kempeleen yhdistyksen jäsen tivoliranneke 10€

MLL Kempeleen yhdistyksen jäsen saattajaranneke 0€

Ei jäsenen tivoliranneke 29€

Ei jäsenen saattajaranneke 10€

Kempeleen Kirin naisten pesisjoukkue järjestää hyväntekeväisyyspelin 30.7, jonka lahjoitustuotoilla tuetaan vähävaraisia perheitä.